Co vás čeká- Daredevil nás zavede do svých záznamů a složek a podíváme se na osobu a jeho velkého nepřítele jménem Mr. Fear!

Září 2009

Amazing Adult Fantasy 11

29. září 2009 v 21:56 | Marvelman |  Amazing Adult Fantasy - příběhy
Název- V lidské podobě (1.příběh)
Po zbytek tvého života (2.příběh)
Tajemství vesmíru (3.příběh)
Ledové monstrum přichází (4.příběh)
Kde kráčí duch (5.příběh)

Datum vydání- duben 1962

Příběh-

1.příběh

Jeden mimozemský národ letí ve své kosmické lodi vesmírem, když v tom narazí na planetu známou jako Země. Rozhodnou se, že by ji mohli připojit pod svou nadvládu. Rozhodnou se ovšem o ní něco nejprve zjistit. Vyšlou svého zvěda se schopností přeměny. Zvěd se jmenuje Zogg a řekne, že urychleně objeví, který druh je na Zemi vládnoucím a pak se na něj přemění. Ostatní mu řeknou, že to co uvidí bude snímáno a jim promítáno na velké obrazovce. Zogg se tedy vydá na Zemi. Tam zpozoruje krávy, veverky a ptáky. Ptáci mu připadají dobří, že umějí létat, ale moc neutrální na to, aby zde vládli. Krávy jsou velké a silné, ale moc primitivní a klidné. Veverky si zase hledí jen svého a tak také nemůžou vládnout této planetě. Zogg si najednou všimne nedalekého města. Dojde mu, že vůdčí druh bude právě tam. Když tam dojde, tak si hned všimne mnoha dvounohých druhů zvaných lidé. Myslí si, že našel, co hledal, ale pak nějaké lidi vidí, jak pracují na stavbě a napadne ho, že to budou spíše otroci. Pak si zase všimne jednoho muže, jak jde a před ním běží pes na vodítku. Zogg si řekne, že ti psi budou pánové těch lidí. Pak si muž i se psem nastoupí do auta. Zogg hlásí svým lidem, že to čtyřkolé monstrum právě snědlo člověka i psa, tak možná to bude ono. Nakonec vítězoslavně hlásí, že to našel. Našel druh, který je sice malý, ale je silný, rychlí, umí létat i chodit a je ho na Zemi hrozně moc. Změní se tedy na tu objevenou formu, když v tom obrazovka, na kterou jeho lidé koukají zčerná, což znamená, že Zogg byl zabit. Mimozemšťané si řeknou, že tvorové na Zemi budou asi mocnější než čekali, a tak raději odletí.
Ukáže se, že Zogg se změnil na mouchu a nějaký muž ho zabil plácačkou.

2.příběh

Na Zemi vždy bylo dost kriminálníků. Dokonce i v roce 2061. Roco je pán gangu zlodějů aut. Na Zemi už ukradli desítky aut. Jednoho dne, ale něco nevyšlo a policie je všechny dostala. Roco ale utekl. Později se doslechl, že jeho gang dostal dvacet let nepodmíněně. Vždycky slýchával, že na Jupiteru jsou tresty hrozně mírné a krást tam je úplná pohádka. Odstěhuje se tedy tam. První měsíc krade naprosto bez problémů. Nikde žádný policista. Najednou ho jeden chytne a řekne, že jen čekali, až budou mít dost důkazů. Roco si řekne, že jsou tady tresty stejně mírné, tak je to fuk. Soudce ho odsoudí na doživotí. Roco tomu nemůže uvěřit a to jen za krádež aut. Je převezen do pracovního tábora, kde musí celý den dřít jako otrok. Po několika dnech ví,. že už to nevydrží a že musí uprchnout. Jeho spoluvězeň řekne, že by tu cesta byla,a le je dost nebezpečná. Roco chce vědět o čem mluví. Spoluvězeň mu ukáže tunel vedoucí kdoví kam. Nikdo, kdo tam šel se už nikdy nevrátil. Roco řekne, že to riskne cokoliv, jelikož tady už prostě nemůže být. Leze tedy tunelem. Vyleze v nějaké džungli. Je tam plno stvůr, kterých je Jupiter plný. Roco celý den před nimi prchá a podaří se mu to přežít. je tedy volný a šťastný, že se mu to povedlo. Ve skutečnosti sedí v cele a jeden ze strážných řekne správci vězení, že vězeň Roco je již kompletně zhypnotizován. Zde bude šťastně žít a přitom společnosti už nebude nikdy škodit. Správce řekne, že se nediví, že se o nich říká, že mají mírné tresty. Stačí na se na Roca podívat, jak je šťastný.

3.příběh

Lidé konečně vytvořili vesmírnou loď schopnou letět rychleji než je rychlost světla. Chtějí díky ní zjistit, jestli je vesmír nekonečný. Nikdo ovšem neví, co taková cesta udělá s pilotem, a tak si vyžádají dobrovolníka. Přihlásí se muž, který má nevyléčitelnou nemoc a doufá, že takhle alespoň nějak prospěje společnosti.
Druhý den se tedy vydá na cestu. Loď se vrátí zpět po třech měsících. Vědci jsou nedočkaví a hned běží k lodi a otevřou ji. Uvnitř je čeká šok. Muž, který se vydal na tu úžasnou cestu jim nic neřekne, jelikož je z něj batole. Vědcům dojde, že cestování takovou rychlostí překonává bariéry času, a tak jim nikdy nikdo neřekne, co tam je. Muž je ovšem teď zachráněn před tou nemocí. Jeden z vědců jim ale řekne, že možná to je tajemství vesmíru. Kde je život je i naděje.

4.příběh

V malé vesničce na úpatí hor došlo v noci ke zločinu. Klenotník byl napaden a omráčen a o všechno okraden. Šéf-inspektor místní policie podezřívá muže jménem Hugo Bogg. Je si takřka jist, že to byl on, ale nemůže mu nic dokázat. Nechá mu prohledat dům, ale nic tam není nalezeno. Hugo řekne inspektorovi, že je chytřejší než on. Inspektor mu řekne, že možná někam ty klenoty skryl, ale oni ho budou neustále pozorovat, takže nebude mít šanci je vykopat, nebo jinak získat. Hugo odjede z města a vrátí se až za mnoho let, když je inspektor již mrtev a vesnice na Huga zapomněla. Hugo si ale všimne, že na místě, kde klenoty zakopal někdo zasadil strom. Bylo by moc nápadné se v tom začít přehrabovat. Uslyší vesničany, jak mluví o ledové příšeře. Hugo si pamatuje, že místní na to monstrum vždycky věřili. Dojde mu, že to je jeho šance. Přestrojí se za to monstrum a vběhne do vesnice. Všichni utečou do svých domovů a skryjí se tam. Hugo tedy dojde ke stromu a začne kopat. najednou za sebou uslyší hluk a otočí se. za ním stojí pravé ledové monstrum. To ho chytne a řekne mu, že konečně bude mít společnost. Pak ho s sebou odnese do hor.

5.příběh

Amerika rok 1861. Zuří válka severu proti jihu. Na jedné farmě se děje v této době běžná záležitost. Staří rodiče se loučí se svým synem, který jde do války. Matka ho nechce pustit, ale Jimmy jí slíbí, že se vrátí. Válka zuří dál už celé měsíce. Domy jsou zničené stejně jako půda, na kterých stojí. Matka s otcem stojí každý večer na cestě nedaleko farmy a vyhlížejí svého syna. Když najednou se silueta konečně objeví na obzoru. Když dojde blíže, pak rodiče jasně poznají svého syna. Běží k němu a volají na něj, ale on je neslyší a nijak nereaguje. Jeho matka ho chce obejmout, ale nejde to. Proběhne přímo skrz něj. Otec jí pomůže na nohy a řekne jí, že mohou být na svého syna, hrdí.
Jimmy stojí u zničené farmy a vzpomíná na svoje rodiče, kteří byli uvnitř, když farmu zasáhlo dělo. Slíbil jim, že se vrátí a je tady. Zvláštní je, že má pocit, jako by tu byli s ním.

Postavy-

1.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Zogg a jeho národ, lidé

2.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Roco, správce, strážný, soudce, lidé

3.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: vědci, dobrovolník

4.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Hugo Bogg, ledové monstrum, šéf-inspektor, lidé

5.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Jimmy a jeho rodiče

Giant-Man

27. září 2009 v 15:56 | Marvelman |  Tales to Astonish - hrdinové

Giant-Man


Pravé jméno- dr. Henry "Hank" Pym

Bývalé identity- Ant-Man

Národnost- americká

Výška- různá, běžná 182cm

Váha- různá, běžná 83kg

Barva vlasů- blond

Barva očí- modrá

Poprvé spatřen- Tales to Astonish 27

Schopnosti-
Z počátku bral Hank speciální prášky, které mu umožňovaly se zmenšit na velikost mravence a tak vystupoval pod jménem Ant-Man.Později dokonce zjistil ,že se může i zvětšit na velikost 9m a tak vystupoval pod jménem Giant-Man či Goliath.Teď ale Pym zjistil že již zkonzumoval tak moc kapslí, že se dokáže zvětšovat i bez nich a už je tedy nepotřebuje.Když vyroste jako Giant-Man nebo Goliath má i obří sílu.Dokáže dokonce zvětšovat i předměty, které ale sám upravil.

Životopis-

Hank to dokázal. Podařilo se mu vytvořit sérum na zmenšování a zvětšování. Vyzkouší ho na židli a je to úspěch. Jeho kolegové se mu vysmějí a on vyzkouší sérum na sobě. Zmenší se na velikost mravence a nedokáže se dostat zpět na stůl, kde má tu zvětšovací formuli. Volá o pomoc, ale nikdo ho neslyší. Dostane se ven z domu a až omylem spadne do mraveniště. Tam ho napadnou mravenci. On uteče a jeden mravenec ho zachrání a vynese až na jeho stůl, kde se Hank zase zvětší.(Tales to Astonish 27)

Ant-Man uslyšel fingovanou zprávu od Lokiho, která byla pro Thora. Giant-Man se tedy vydal Thorovi na pomoc spolu s Wasp a po boji s Lokim, se Thor ujal vedení nového týmu zvaného Avengers, do kterého právě patří také Ant-Man.(Avengers 1)

Hank se naučí své tělo místo zmenšování také zvětšovat a začne si říkat Giant-Man. Mezitím se na Zemi objeví mimozemšťan jménem Space Phantom. Avengers vyšlou Hulka aby se s ním utkal. Hulk ale prohraje a Space Phantom na sebe vezme jeho podobu. To samé udělá i Iron Manovi, ale když chce vzít Thorovu podstatu tak zjistí, že to nejde a Avengers ho porazí.(Avengers 2)

Avengers se chtějí omluvit Hulkovi, ale ten se mezitím spojí s Namorem a společně se utkají s Avengers. Díky Namorově aroganci Hulk odejde a Namor sám nemá na Avengers a tak prchne do moře.(Avengers 3)

Avengers se vrací domů, ale Thor si něčeho všimne. Najdou velký blok ledu a v něm zamrzlého člověka. Wasp pozná, že se jedná o Captaina Americu. Avengers mu vše vysvětlí a vracejí se domů v tom je ale někdo promění v kámen. O několik hodin později se Giant-Man a ostatní proberou a u nich stojí Captain a řekne jim, že to byl on, kdo je zachránil. Avengers ho tedy vezmou mezi sebe.(Avengers 4)

Avengers se dozví o nové hrozbě. Po delším průzkumu zjistí, že se jedná a radioaktivní kámen, který na náš povrch vyzdvihli lávový lidé. Thor od nich zjistí, že jakékoliv poškození donutí ten kámen k výbuchu. Hank ale vyzkoumá, že je jedno místo, které je bezpečné pro ránu dost velkou, aby kámen deaktivovala. Navede tedy Hulka svou provokací a pak včas uhne a Hulkova ruka se postará o zbytek.(Avengers 5)

Strange Tales 104

20. září 2009 v 23:29 | Marvelman |  Strange Tales - příběhy
Název- Human Torchovo setkání s Paste-Pot Petem (1.příběh)
Markhamova magická tužka (2.příběh)
Žabí muž (3.příběh)

Datum vydání- leden 1963

Příběh-

1.příběh

Johnny si jde vyzvednout peníze do banky a málem se podepíše jako Human Torch. Řekne si, že si musí dávat větší pozor. V tom do banky vtrhne podivně vypadající muž a řekne, aby mu dali všechny peníze, při čemž se sám představí jako Paste-Pot Pete. Muž u trezoru zavolá ochranku. Paste-Pot Pete vystřelí ze své zbraně nějakou lepkavou hmotu, která přišpendlí toho muže ke zdi. Přiběhne ochranka a sahá po pistoli. Paste-Pot Pete je zasáhne do ruky a ta se jim přilepí k tělu, takže nemohou tu zbraň vytáhnout. Johnny chce něco udělat, ale je tam moc lidí. Zapálí si tedy jen jeden prst. Z něj pustí na zem trochu ohně, aniž by si toho někdo všiml a z toho ohně vytvoří falešného Torche. Toho pošle za Paste-Pot Petem. Ten se dá na útěk a lidi fandí Torchovi. Jenže netuší, že to je jen falešný Torch a nechápu, proč neútočí na Paste-Pot Petea. Mnoho lidí a policistů pronásleduje Petea, ale on se otočí a svou pastou všechny přilepí k zemi. Paste-Pot Pete nasedne na motorku a ujíždí pryč. Policie mu zatarasí cestu, ale on zasáhne jejich dveře u auta, takže nemůžou vystoupit. Johnny se konečně zapálí a letí za ním. Paste-Pot Pete vrazí na jednu vojenskou základnu a postará se o místní vojáky. Pak ukradne nákladní auto s jednou z nejničivějších zbraní na světě. Pete jí plánuje prodat místní vládě zpět, nebo nějaké jiné, která nabídne víc. Torch přiletí akorát včas, aby viděl o co jde. Udělá několik ohnivých oštěpů a hodí je po tom autě v naději, že zasáhne gumy. Paste-Pot Pete se tomu vyhne a střílí po Torchovi svou hmotu. Human Torch dobře uhýbá a manévruje. Pak vytvoří ohnivou stěnu před autem Petea. Ten stočí volant a vyhne se tomu. Jede druhou stranou kolem základny a Torch je mu v patách. Paste-Pot Pete po něm zase začne pálit, ale tentokrát ho zasáhne. Lepkavá střela odhodí Torche na raketu připravenou na odpal a ještě ho k ní přilepí. Torch se nemůže hnout. Raději zhasí svůj oheň, aby raketa neexplodovala. Jenže teď se z toho nemá šanci dostat. Zapálí si tedy jen jeden prst a snaží se tu lepkavou hmotu přepálit. Po chvíli se to podaří a Johnny z rakety seskočí. Ve vzduchu vzplane a letí zase na Paste-Pot Petea. Roztaví mu kola u auta a Paste-Pot Pete vyběhne ven. Torch hodí ohnivou kouli a zasáhne jeho zásobárnu na tu lepkavou hmotu, co držel v ruce. Pak ho obklopí ohnivým kruhem, aby mu neutekl. Paste-Pot Pete má ve zbrani poslední náboj hmoty. Zrovna startuje letadlo kus od nich. Pete ho zasáhne svou hmotou a nechá se jím odnést. Torch informuje kontrolní věž, aby zavolali pilotovi, co se děje. To se také stane, ale letadlo je již nad mořem. Pete uvidí svou loď a pustí se. Spadne do moře a člověk, kterého si najal mu pomůže z vody na jeho loď. Pete unikl. Torchovi je od místního generála vyjádřen vděk za záchranu rakety. Torch má ale pocit, že Paste-Pot Petea neviděl naposledy.

2.příběh

Harry Markham je majitelem továrny na výrobku tužek. Je to neskutečný protiva a sobec. Vyhodí každého, kdo se zpozdí třeba o pár vteřin, nebo řekne něco, co se Markhamovi nelíbí. Najednou si všimne jednoho starého muže, jak na něco kouká. Zeptá se ho, jak je možné, že nepracuje. Stařík řekne, že sleduje jednu z tužek a ukáže mu jí. Markham ho seřve, že jich má vyrábět desítky a né na jednu zírat. Stařík řekne, že ona je magická. Markham se mu vysměje a řekne, že lenochy s fantazií tady nepotřebuje. Potom ho vyhodí. Vezme si tu tužku do ruky a napadne ho, že si jí vyzkouší. Vezme si papír a začne dělat pár čar. Po chvíli zjistí, že to dělá ta tužka a né on. Po několika minutách je na papíře mistrovsky nakreslená Johanka z Arku a její družina. Všichni pracovníci to obdivují. Markham toho chce nechat, ale zjistí, že tu tužku nemůže pustit a musí stále malovat. Prosí pracovníky o pomoc, ale nikdo z nich mu tu tužku nedokáže dostat z ruky. Markham řekne, že jedině ten stařík věděl co s tím, ale on ho vyhodil. Pošle tedy všechny svoje lidi, aby ho našli. Jak to dopadne, to už necháme na vás čtenáři. Jen pochopte, že najít tajemného staříka ve městě, kde jsou milióny lidí není tak snadné, obzvlášť, když se při tom hledání ani moc nesnažíte.

3.příběh

V jednom dalekém království vládl krutý tyran jménem Zakkim. Nechal zavřít každého koho chtěl. Byl prostě hrozný.
Jednoho dne přijel do města kouzelník jménem Ozaan. Lidé ho před tyranem varovali a řekli mu, co ho zde čeká. Ozaan se ale přesto sešel se Zakkimem. Zakkim mu řekl, že zemře, ale nejprve ho naučí vše co ví o magii. Ozaan řekne, že to asi těžko a pomocí kouzla změní tyrana na žábu. Vojáci se vyděsí a utečou. Ozaan osvobodí lidi z věznic. Zakkim jako žába odskáče do lesa najde si skrýš. Napadne ho, že se tam schová a navodí si nějaký trans díky kterému bude spát do doby, než bude lidstvo dost technicky na výši, aby ho zbavilo tohoto vzezření. Podaří se mu to a když se za tisíc let probere, tak první věc co uvidí je velká žába. Vyděsí se a napadne ho, že v této době už lidé vypadají jako žáby, takže mu tady nepomohou. V tomto světě nechce žít a usne, jenže tentokrát na věky. Obří žába si sundá masku a je to jen kluk převlečený na maškarní ples.

Postavy-

1.příběh:

Human Torch/Johnny Storm

Protivníci: Paste-Pot Pete

Ostatní: generál, vojáci, lidé

2.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Harry Markham a jeho zaměstnanci

3.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: Zakkim

Ostatní: Ozaan, lidé, vojáci

Tales to Astonish 35

18. září 2009 v 23:21 | Marvelman |  Tales to Astonish - příběhy
Název- Ant-Manův návrat (1.příběh)
Dveře vedoucí do prázdnoty (2.příběh)
Věc z vesmíru (3.příběh)

Datum vydání- září 1962

Příběh-

1.příběh

Jistě si pamatujete na Henryho Pyma, který vymyslel sérum na zmenšování a následné zvětšování věcí a otestoval ho na sobě. Poté co málem zemřel v mraveništi sérum zničil. Jenže teď po několika týdnech ho napadne, že je to moc velký objev na to, aby zmizel v nenávratnu. Znovu sérum namíchá a tentokrát ho uzavře ve vlastním sejfu. Od doby, co byl v mraveništi je Henry fascinován mravenci a stále o nich čte a studuje je. Přijde mu zajímavé, že zvednou objekty až padesátkrát těžší, než jsou oni sami. Ví se toho o nich hodně, ale nikdo neví, jak spolu komunikují. Po měsících pozorování dojde Pym k závěru, že spolu komunikují pomocí tykadel, které mají na hlavě. Pym si vytvoří helmu s anténami, která by měla vysílat na stejných vlnách jako mravenci, když mezi sebou komunikují. Mohl by se s nimi dorozumívat. Vytvoří si také ochranný oblek proti jejich kousnutí. Ve stejnou chvíli je také americkou vládou vybrán, aby byl jako hlavní vědec při výzkumu ochrany před radioaktivitou. Pym a jeho tři asistenti si vedou moc dobře. Tak dobře, že se o tom dozvědí nesprávní lidé z druhého konce světa. Ti zkontaktují svoje agenty v Americe a nařídí jim, aby celý projekt získali pro svou vládu. Agenti vtrhnou do laboratoře a všechny zajmou. Chtějí od Pyma vědět, kde je plán k jejich projektu. Pym řekne, že o tom ví jen on a nic jim neřekne. Jeden z agentů tedy navrhne, aby to zde prohledali a následně vyhodili do vzduchu. Bude to vypadat, jako že Pym s ostatními měli nehodu. Pyma zavřou do jeho pracovny a postaví stráž před jeho pokoj. Pym dostane nápad. Vezme si na sebe oblek, helmu a ze sejfu vyndá sérum. Na zem si připraví krabičku a na ní napnutou gumičku. Pym se poleje tím sérem a hned se zmenší na velikost mravence. Sedne si na gumičku a napadne ho, že jako dítě měl rád atrakce na pouti,a le tohle bude ta největší ze všech. Posune gumičku a ta ho vystřelí až na okno. Tam Pym podleze malou dírkou a je venku. Z kapsy vyndá provázek a po něm sešplhá až na zem. Teď vyhledá mraveniště. Potají vleze dovnitř, ale snaží se, aby ho mravenci neviděli. Pomocí své helmy cítí jejich vlnové impulzy. Přeci jen měl pravdu. V tom se všichni mravenci otočí a běží k němu. Pym pochopí, že zapomněl na jejich dokonalý čich. Teď ho zabijí, pokud nespustí své vlastní vlnové signály. Zaktivuje tedy svou halmu a jeho signály jsou silnější než ty jejich. Všichni mravenci se ho začnou bát. Všichni kromě jednoho, který je největší ze všech. Ten se vrhne na Pyma. Pym ho ale zvedne a odhodí na stěnu mraveniště. Pym to nechápe, ale pak ho napadne, že možná snížil svou velikost, ale jeho síla zůstala stejná. Ten mravenec se zase vrací. Kousne Pyma, ale do jeho obleku, který byl vytvořen tak, aby ho ochránil. Pym praští mravence do hlavy a je konec. Pak se snaží velmi soustředit na to, co chce svými vlnami mravencům sdělit. Vyjde to a všichni vylezou ze svých komůrek, aby ho následovali. Vyjdou z mraveniště, kde čeká proti nim obří brouk. Pym začne hrabat díru v zemi a díky své lidské síle jí vyhrabe během několika vteřin. Brouk na něj zaútočí a Pym se na poslední chvíli sehne, takže brouk spadne do jámy. Pym jí zase rychle zasype. Pak nasedne na jednoho z mravenců a nařídí jim, aby po zdi domu vylezli k oknu. Když jsou tam, tak se Pym s několika mravenci vplíží dovnitř ke svázaným Pymovým asistentům. Pym je začne rozvazovat. Jeden z asistentů si myslí, že mu po ruce leze brouk a tak Pyma setřese. Pym padá, ale mravenci ho chytnou. Když jsou všichni asistenti volní, tak Pym ví, že musí odzbrojit ty nepřátelské agenty. Vyšle signál svým mravencům, aby je napadli. Obrovská horda stovek mravenců napadne nic nečekající agenty. Ti upustí zbraně a začnou poskakovat kolem. Několika mravencům nařídí Pym, aby ucpali hlavně pistolí. Agenti nemohou střílet a ani se ubránit horně mravenců. V tom vstanou Pymovi asistenti a svážou je. Toho Pym využije a nechá se svým mravencem odnést zpět do své pracovny, kde skočí do druhého séra a zase se zvětší do normální velikosti. Dorazí už i policie a Pym je rád, že to takhle dopadlo a nikdo ani neodhalil jeho tajemství. Potom uvažuje and tím,, jestli bude ještě někdy donucen se stát znovu Ant-manem.

2.příběh

Hugo Cragg si vždycky byl jist, že neexistují dveře, které by nikam nevedly. Teď by si jistě přál, aby neměl pravdu. Hugo utekl z vězení a skryl se v domě v lesích, o kterém věděl už mnohem dříve, ale nikdy se sem nestihl skrýt. Nakradl si nějaké jídlo a zjistí, že v celém domě není moc nábytku kromě stolu, židlí a jedné skříně. Do té si naskládá to jídlo a jde si chvíli sednout. Po pár minutách dostane hlad a jde si pro jídlo. Když otevře skříň, tak je prázdná. Hugo tom,u nemůže uvěřit. Napadne ho, že si možná dal jídlo jinam a zapomněl na to. Hodí si do skříně kabát a jde jídlo hledat. Nikde ho nenajde a opět otevře tu skříň. Tentokrát je pryč i kabát. Hugo nevěří na duchy, a tak ho napadne, že to bude portál do jiné dimenze. Rozhodne se tam vlézt sám. Když vleze do skříně a zavře dvířka, tak se objeví světlo a on zmizí. Huga napadne, že v jiné dimenzi bude moct žít v klidu. Netuší ovšem že to je dimenze, kde je všechno trochu jinak. Objeví se jako papírová a neživá figurka. Žádný zločin už asi nespáchá.

3.příběh

Existuje planeta zvaná Nyanthos. Nyní je v karanténě a všem bytostem je zakázáno,a by na ní přistávali. Ale proč tomu tak je?
Píše se rok 2006 a plukovník Rogers se zrovna vrací z další vesmírné cesty. Tentokrát se vrátil z cesty na planetu Nyanthos a přivezl s sebou ukázku jejich flóry v podobě krásné rostliny. Když jí lidem ukáže, tak rostlina s nimi začne komunikovat myšlenkami a sdělí jim, že to ona je Rogers a že v Rogersově těle je mysl té květiny. Rogers to popírá a lidé nevědí komu věřit. Květina jim začne vyprávět, že když jako Rogers přistál na té planetě, tak ho uchvátila tamní příroda. Když přišel k téhle kytce, tak se začal cítit divně a omdlel. Když s probudil, tak byl již v těle té květiny a v jeho těla byla mysl té kytky. Lidé si řeknou, že to je moc promyšlené na to, aby to byla lež. Řeknou tedy, že pokud je Rogersova mysl v té květině, tak se měl dokázat vtělit do svého pravého těla, jako to dokázala ta kytka. Květina jim řekne, že to jde jen v atmosféře planety Nyanthos. Vědci tedy postaví skleněnou polokouli, kde napodobí atmosféru planety Nyanthos. Dovnitř pošlou Rogerse a květinu. Rogers na ně řve, že dělají velkou chybu, jelikož on je lidská bytost. Když proběhne změna, tak květina sama přizná, že celý příběh byla pravd a že si přivlastnila Rogersovo tělo. Jenže když se tak stalo, tak získala jeho vzpomínky a zapomněla na to, že je ve skutečnosti květina. Pak vysvětlí, že na její planetě je takovýchto květin mnoho.
Právě proto je od toho dne planety Nyanthos uzavřena v karanténě na rozkaz planety Země. Mezi mnoha květina spí také jedna, která ví, že kdysi dávno byla lidskou bytostí.

Postavy-

1.příběh:

Hrdinové: Ant-man/Henry Pym

Protivníci: komunističtí agenti

Ostatní: Pymovi asistenti

2.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Hugo Cragg

3.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: plukovník Rogers, květina, lidé


Amazing Adult Fantasy 10

17. září 2009 v 0:45 | Marvelman |  Amazing Adult Fantasy - příběhy
Název- Ti, kdo se mění (1.příběh)
Znamení žáby (2.příběh)
Žádné známky života (3.příběh)
Muž na provaze (4.příběh)
Pan vesmír (5.příběh)

Datum vydání- březen 1962

Příběh-

1.příběh

Dva vědci dělají pokusy s experimentálním strojem času. Vezmou nějakou věc a odešlou jí strojem do minulosti. Pozvou si starce, který zde byl dříve vrchním vědcem, aby mu to dílo ukázali. Před jeho očima odešlou kovovou kuličku zpět časem. Řeknou, že zatím se jim bohužel nepodařilo ty věci dostat zase zpět. Od toho je zde ale on, aby jim s tím pomohl. Stařec řekne, že jsou hlupáci a vůbec nepřemýšlejí. Co kdyby ta kulička v té minulosti někoho trefila? Kdyby třeba trefila Kolumba, nebo někoho takového, tak by to mohlo způsobit katastrofu. Stačilo by, kdyby kohokoliv v minulosti zabila a nejméně jeden člověk by v našem čase přestal existovat. Stařec tedy odejde a řekne jim, ať si s tím přestanou hrát. Oni se mu vysmějí a pokračují dál bez něj. Po chvíli se jim podaří dostat kuličku zase zpět. Udělají totéž s fotoaparátem. Odešlou ho do doby, kdy se ještěři začali vyvíjet ve vyšší organismy. První ještěr se chtěl pokusit o to, stát na zadních, když v tom ho zasáhl fotoaparát a zabil. Mezitím v našem čase si vědci řeknou, že dobře věděli, že se nemůže nic stát. Jenže už vypadají jako ještěři a stojí na čtyřech.

2.příběh

Velmi mladý král John leží na posteli a čte si pohádky. Přijde za ním jeho strýc Charles, který má království v područí do doby, než chlapec dospěje. Charles mu řekne, aby nechal hloupostí a okamžitě šel cvičit jízdu na koni. Charles má na čele znamení žáby a vyhrožuje dítěti, že když ho neposlechne, tak ho on promění v žábu. John ví, že jeho strýc umí černou magii, a tak raději poslechne. Charles si říká, jak by bylo skvělé, kdyby se Johna zbavil a patřilo by mu celé království.
Druhého dne si Charles všimne kočovných cikánů, kteří stanují nedaleko hradu. V noci se za nimi vydá. Dohodne se s nimi, že odvezou Johna někam daleko a on jim za to tučně zaplatí. Cikáni souhlasí. Večer dorazí k hradu. Charles dojde ke spícímu Johnovi. Ten se ale probudí. Charles mu řekne, aby s ním hned šel. John řekne, že nepůjde protože mu nevěří. Charles mu zase začne vyhrožovat přeměnou v žábu. John řekne, že mu to je už jedno, jelikož cítí, že tu něco nehraje. Charles mu připomene pohádku, kde byl princ přeměněn na žábu a řekne chlapci, že totéž ho teď čeká. Začne odříkávat nějaké magické formule. Cikáni jsou venku již nedočkaví, když v tom uslyší křik. Leknou se a raději odjedou pryč. Na Johnově posteli leží žába! Vedle ní si ale John čte pohádky. John se otočí na žábu a připomene jí, že všechny pohádky mají ovšem šťastné konce.

3.příběh

Právě uslyšíte příběh z budoucnosti. Z budoucnosti, kde lidé létají z planety na planetu a hledají formy života a podle nich poznají, které planety jsou vhodné pro osídlení. Ronn a jeho parťák teď prozkoumávají jednu galaxii a zvláštností je, že zatím nenarazili na žádnou formu života. To je velice zvláštní, jelikož se lidstvo doposud nesetkalo s galaxií, kde by nebyla alespoň jedna planeta s formami života. Po několika dalších hodinách strávených průzkumem to vzdají. Je jim to velice líto, jelikož místní planety jsou krásné, ale asi z nějakého důvodu nepodporují život. Kéž by věděli proč. Když jejich loď odletí, tak všechny planeta otevřou oči a ukáže se, že to oni samotné jsou tím životem. Na otázku lidí, proč to tak je, planety sami odpoví, že to tak je, protože to tak chtějí.

4.příběh

Všichni mají rádi cirkus, ale pro muže jménem Flippo Jones, je cirkus celý život. Pan Barning, majitel cirkusu, a jeho dcera Patty jdou kolem slonů. O ty se zrovna stará Flippo. Patty ho má moc ráda a chtěla by mu pomoct. Flippo býval skvělým artistou, který chodil po provaze a dělal na něm různá čísla. Flippo prosí každý den Barninga, aby se mohl na provaz vrátit. Barning mu neustále opakuje, že je na to moc starý a že ho mají všichni moc rádi na to, aby o něj takhle přišli.
Jednoho dne ovšem artista, který chodil po provaze nepřišel. Flippo se nabídl, že ho zastoupí. Barning již neměl na vybranou a dovolil mu to. Flippo byl nadšen.
O pár hodin později byl na provaze a říkal si jaké to zase bude slyšet potlesk davu. Jenže to již není, co to bývalo. Svaly jsou pryč a balanc také. Flippo po chvíli spadne dolů. Síť trochu zbrzdí jeho pád. Všichni na něj bučí a jediná Patty se může utleskat, protože si myslí, že to udělal schválně.
O pár hodin později se Patty udělá hrozně špatně a má obří horečku. Barning hned zavolá záchranku a Patty je převezena do nemocnice. Tam se o ní začne starat lékař, ale řekne, že to vypadá moc špatně. Barning neví, co má dělat. patty stále volá Flippa a říká, že by ho chtěla zase vidět na tom provazu. Doktor řekne Barningovi, že má pocit, že by bylo vážně dobré sem toho Flippa přivést. Barning řekne, že to asi nepůjde. V tom do pokoje vtrhne Flippo a obejme Patty. pak jí řekne, že jí samozřejmě předvede co umí. Nechá její postel přistrčit k oknu a sám si provaz napne venku mezi dvěma stromy. Vyleze na něj a začne dělat plno kousků včetně přemetů. Barning ho nikdy neviděl v takové formě. Když Flippo dokončí svoje číslo, tak se doktor podívá na Patty a zjistí, že horečka jí klesla a že bude v pořádku. Když se pak doktor podívá z okna, tak Flippo je již pryč. Doktor řekne, že mu chtěl zatleskat. Barning řekne, že to nepůjde, jelikož Flippo na následky svého pádu zemřel před hodinou.

5.příběh

Vítězem soutěže o nejsilnějšího muže na Zemi se stal muž jménem Karl Stragg. Vítězství mu hned dost stouplo do hlavy. Začal si myslet, že je důležitější než ostatní. Kterákoliv dívka se mu líbila, tak ho napadlo, že musí být automaticky jeho, jelikož je ze všech nejsilnější. Stal se velice slavným a bohatým mužem. Když ho přišli požádat, jestli by nešel do nemocnice pobavit nemocné děti, tak top odmítl. Když ho jeho bratr žádal, aby mu půjčil nějaké peníze, tak ho Karl poslal pryč.
Jednoho dne Stragga navštíví mimozemšťan z páté dimenze. Karl se hrozně vyděsí a neví, co dělat. Mimozemšťan mu řekne, že se není čeho bát a že přišel, jelikož pořádá soutěž o nejsilnějšího muže vesmíru a po něm by chtěl, aby reprezentoval Zemi. Čeká ho velká sláva a celý vesmír mu bude závidět. Stragg mu řekne, aby pro něj hned připravili cenu, jelikož on to jistě vyhraje.
Karl tedy vyrazí s mimozemšťanem do vesmíru. Ještě ten den soutěž začne. Do finále se probojuje Karl a další tři velcí a silní mimozemšťané. Ve finále je ale Karl všechny snadno porazí. Je prohlášen vítězem a získá titul pan vesmír. Karl řekne, že čeká tu cenu. Najednou na něj stříkne nějaký stroj zlatým sprejem. Karl zjistí, že se nemůže hnout. Je z něj zlatá živoucí socha. Mimozemšťan, který soutěž pořádá mu sdělí, že ho všichni budou obdivovat a závidět mu, jak mu slíbeno. Ti mimozemšťan, se kterými bojoval si řeknou, že nechápou, jak může být někdo tak hloupý, že chce tuhle soutěž vyhrát. Jiný mimozemšťan řekne, že mohou být rádi, že raději on, nežli oni.

Postavy-

1.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: vědci, stařec

2.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: John, Charles, cikáni

3.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Ronn a jeho parťák, planety

4.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Flippo Jones, pan Barning, Patty

5.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Karl Stragg, mimozemšťané, lidé

Tales to Astonish 34

15. září 2009 v 11:16 | Marvelman |  Tales to Astonish - příběhy

Název- Monstrum za mým oknem (1.příběh)
Sochařův zvláštní osud (2.příběh)
Uchvatitelé (3.příběh)
Tancuj ty hlupáku (4.příběh)

Datum vydání- srpen 1962

Příběh-

1.příběh

Paul Marshall je spisovatel sci-fi knih. Jednou večer dopisuje kapitolu své nové knihy. Když má hotovo, tak je velmi unavený a jde spát. Uprostřed noci ho něco vyruší ze spaní. Podívá se směrem k oknu, kde spatří odpornou stvůru. Vyděsí se a vyskočí z postele. Stvůra tam už ale není. Paul si řekne, že z toho psaní začíná šílet.
Druhý den má pořád pocit, že ho někdo sleduje. Večer nemůže usnout, a tak jde raději zase psát. Po chvíli si opět všimne té stvůry za oknem. Má toho dost a jde si umýt obličej, aby se probral. V koupelně najednou uslyší zvuk tříštícího se skla. Přiběhne do obývacího pokoje a stvůra, kterou viděl za oknem stojí u něj v pokoji. Paul se vyděsí a vyběhne ven ze svého bytu. Doběhne ke schodům a po nich vyběhne nahoru na střechu. Za sebou rychle uzamkne dveře. Stvůra je prorazí a stojí u Paula. Řekne mu, že mu nechce ublížit, nýbrž ho jen využít. Paul to nechápe. Stvůra mu vysvětlí, že její národ hodlá napadnout Zemi a moc dobře vědí, že on je zde velice slavným spisovatelem sci-fi příběhů. Chtějí ho využít k tomu, aby napsal příběh o jejich národu a o tom, že jsou neškodní. Lidé tomu uvěří a svůj omyl si uvědomí, až příliš pozdě. Paul řekne, že přesně tohle měl v úmyslu. Jenže mimozemšťané v jeho knize budou vypadat jinak. Paul ukáže monstru obrázek, kde nakreslil svou představu. Stvůra mu řekne, že to v žádném případě a že musí vypadat jako jeho rasa. Paul řekne mimozemšťanovi, že je hlupák, když si myslí, že jeho rasa je jediná, která chce ovládnout Zemi. V tom se Paul změní na stvůru, kterou měl nakreslenou na tom obrázku. Pak ještě dodá, že jenom hrál své zděšení, aby ho dostal sem, kde to všechno skončí. Oba mimozemšťané se do sebe pustí a my můžeme jen doufat, že se zabijí navzájem.

2.příběh

Luther Benedict strávil roky prací na stroji, o kterém si myslí, že dokáže jakoukoliv věc zvětšit na dvojnásobek její normální velikosti. Když si myslí, že je hotov, tak to vyzkouší na žábě. Místo, aby vzrostla, tak se promění na kámen. Je z ní socha. Luther je zničen. Myslel si, že se stane slavným, ale nemá nic.
O pár dní později si v novinách najde článek o jisté soutěži o nejvíce realistickou sochu. Za první místo je hodně tučná odměna. Luther si řekne, že to pro něj nebude problém. Zavolá do modelingové agentury a vyžádá si modelku, která nemá rodinu a ani přátele. Má se s ní sejít večer. Luther namíří svůj stroj na vstupní dveře a hodlá jí zasáhnout ve chvíli, kdy ona vejde dovnitř. Přesně tak se to také stane. Dívka vejde do dveří a Luther jí zasáhne svým strojem. Posune její sochu více na světlo a zjistí, že ta dívka je nádherná. Hned se do ní zamiluje a ví, že jí z toho stavu musí nějak dostat. Napadne ho, že když jí zasáhne další dávkou toho záření, tak by to mohlo zabrat. Opět zaktivuje stroj. Zapomněl ale na to, že za sochou je zrcadlo. Paprsek zasáhne sochu dívky, ale jde i dál a od zrcadla se odrazí přímo na Luthera. Dívka je zase normální a volá, jestli je někdo doma. Všimne si jen podivného stroje a ještě podivnější sochy nějakého muže. Řekne si, že to je škoda, že tu byla zbytečně. Pár peněz by se jí zrovna hodilo. Odejde tedy pryč. Co se týče Luthera, tak toho litovat nemusíte. Chtěl přece vytvořit nejvíce realistickou Sochu na světě a to se mu přece podařilo.

3.příběh

Na naprosto suché planetě probíhá porada jisté mimozemské rasy ohledně toho, že by bylo třeba obsadit novou planetu. Nabízí se jistá země, a tak dlouho neváhají a vyšlou svoje invazní jednotky. Ti přiletí do naší sluneční soustavy a vyhledávají na Zemi nějaké neobydlené místo, kde by mohli přistát. Najdou jedno, kde nic není, a tak se pro něj rozhodnou. Přistanou se svými loděmi. Začnou vymýšlet, jak se zbavit všech lidí na této planetě,. když v tom se jejich lodě začnou někam propadat. Oni vůbec nechápou co se děje. Přístroje přestávají fungovat a nedá se vůbec dýchat. Nakonec všichni zemřou a to díky hrozné chybě. Přistáli totiž na hladině Pacifiku. Přistáli tedy na vodě, což je něco, co oni vůbec neznali.

4.příběh

Jsem starý dům na venkově. Bydlelo ve mně mnoho lidí. Jedním z nich byl i Carlos Carter. Carlos rád tančil a vždycky chtěl být tanečníkem. Problémem ovšem bylo to, že nebyl moc dobrý. Jednoho dne si pokoj vedle Carlose pronajal jeden starý muž. Mezi oběma pokoji byla škvíra, a tak Carlos slyšel o čem stařík pořád mumlá. Jednou ho slyšel, že mluví o nějakých magických botách, které očarovala nějaká cikánka. Prý udělají z člověka nejlepšího tanečníka na světě. Carlose hned napadne, že ty boty musí mít. Koupit je nemůže, jelikož nemá žádné peníze a stařík by za ně chtěl jistě hrozně peněz. Nezbývá mu než je ukrást. Počká si na staříka, když vyjde ze svého pokoje a zatarasí mu cestu. Řekne mu, že chce jen ty boty a jinak nebude dělat potíže. Stařík nechápe, jak se o nich mohl dozvědět. Řekne Carlosovi, že mu je nemůže dát, jelikož jsou prokleté. Carlos ho praští a řekne mu, aby si ty řeči nechal od cesty. Stařík mu ty boty tedy dá a Carlos si je nasadí. Hned začne tančit a cítí se přímo skvěle. Po chvíli je již ale velmi unaven, ale nemůže přestat tančit. Zeptá se staříka co s tím. Stařík mu řekne, že ho varoval a nazve ho hlupákem. Jakmile si člověk tyhle boty nasadí, tak již nikdy nedokáže přestat tančit.

Postavy-

1.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Paul Marshall, mimozemšťan za oknem

2.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Luther Benedict, modelka

3.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: mimozemšťané

4.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Carlos Carter, stařík

Tales to Astonish 33

2. září 2009 v 22:20 | Marvelman |  Tales to Astonish - příběhy
Název- Sklad smrti (1.příběh)
Vyděšený muž (2.příběh)
Hlas osudu (3.příběh)
Roztržitý profesor (4.příběh)

Datum vydání- červenec 1962

Příběh-

1.příběh

Victor Marshall stojí na jevišti v prázdném divadle a vzpomíná na časy, kdy byl ještě mladý a hrál tady svoje role. Vydělal si hodně peněz, ale všechny by je vyměnil za možnost si ještě jednou zahrát a slyšet aplaus publika. Jenže ho nikdo nechce a nikdo o něj už nestojí. Aby se z toho nezbláznil, tak se rozhodne prodat všechny svoje kostýmy. Zavolá tedy do skladiště, kdy je tam může přivést. Je mu řečeno, aby to přivezl večer do skladiště číslo 116. Victor si to raději napíše, aby to nezapomněl.
Večer jede autem ke skladišti a uvědomí si, že zapomněl to číslo. Vezme si ten papír, kam si to napsal, ale vezme si ho obráceně a tak zastaví u skladiště 911.
Vejde dovnitř a čeká ho šok. Dveře se za ním zavřou a nejdou otevřít. Uvnitř to je neskutečně technologicky vyspělé a Victor má pocit, jak by byl v nějaké vesmírné lodi. Po chvíli zjistí, že nebude daleko od pravdy, jelikož ve vedlejší místnosti uvidí desítky mimozemšťanů. Slyší je jak si říkají, že až se vrátí jejich zvěd, tak jim dá vědět, kdy mohou napadnout Zemi. Victor si řekne, že v tak malém počtu nemají šanci zemi dobýt. Jenže pak si všimne, jak testuje svoje zbraně, které dokážou všechno hrozně zmenšit a to klidně celé město. Victor ví, že musí něco udělat. Napadne ho, že si počíhá na toho jejich zvěda. Jde tedy ke dveřím a čeká. Po chvíli se dveře otevřou a dovnitř vážně přijde ten zvěd. Victor něco popadne a praští ho tím do hlavy. Využije otevřených dveří a odtáhne zvěda ke svému autu. Tam zjistí, že ho tou ranou zabil. Vytáhne si svoje kostýmy a líčidla a namaskuje se tak, aby vypadal jako jeden z nich. Pak se vrátí do skladiště a oni mu začnou říkat Koru, takže si vážně myslí, že to on je ten jejich zvěd. Victor sehraje scénu svého života. Začne předstírat nemocného a řekne, že celá země je zamořená a že se zde nedá žít. Mimozemšťané se vyděsí a chtějí odletět. Victor jim řekne, že on zde zůstane,a by nenakazil nikoho u nich doma. Mimozemšťané se shodnou na tom, že Koru je extrémně statečný a že o něm budou do smrti zpívat oslavné písně. Potom vlezou do lodi a odletí do vesmíru. Victor to dokázal. Sice jeho vystoupení nikdo neviděl, ale on svou roli zachránce světa sehrál docela dobře.

2.příběh

John Bentley má hrozný strach ze studené války, jelikož se bojí, že dojde k nukleární válce. Rozhodne se ovšem, že si s tím nebude dělat hlavu a raději bude pokračovat ve výzkumu. Jenže se nesoustředí a udělá chybu. Strčí do rentgenu a ten ozáří popelník. Popelník najednou zmizí. John přemýšlí, co se vlastně stalo, když v tom se popelník zase objeví. John pochopí, že ho poslal do budoucnosti. Dojde, že právě přišel na stroj času. Když to pustí opačně, tak se může dostat do minulosti, kde nebude tak nebezpečno, jako tady. Vytvoří si tedy kabinu, ve které má rentgen. Nechá se poslat do 18.století.
Když se tam objeví, tak ho trochu bolí hlava, ale jinak mu nic není. Podle okolí pozná, že je ve Francii. Po chvíli se vyděsí, jelikož mu dojde, že vstoupil přímo do Velké francouzské revoluce. Všichni se na něj podívají a řeknou, že tak podivné oblečení může mít jen aristokrat. Začnou ho pronásledovat a házet po něm kameny. John vběhne do své kabiny a pošle se tentokrát do 16.století. Tam ho ovšem zase čeká španělská inkvizice. Je obviněn z kacířství a předveden před soud. John řekne, že když ušetří jeho život, tak jim řekne, kde najdou všechny zbylé čaroděje. Oni ho pustí a on skočí do kabiny a přemístí se do 14.století. Všichni lidé se tam jen tak potácí. On se jich zeptá, co se děje. Oni mu řeknou, že černý mor je všude a zabíjí tisíce lidí. John se vyděsí a rychle vběhne do kabiny. Tentokrát se přemístí rovnou do roku tisíc. Objeví se uprostřed kolosea během římských her a začnou na něj útočit gladiátoři. John řekne, že toho má už dost a nechá se poslat do své doby. Ta cesta nebyla ovšem zbytečná. Pochopil, že každá doba měla svůj problém, ale lidé se přes něj přenesli a dokázali ho překonat. Stejně tak musí lidé v jeho době překonat současné problémy a žít dál.

3.příběh

Walter Krugg nikdy nevěřil na řeči o osudu a o tom, že mu nikdo neunikne. Možná, že brzy změní názor. Píše se rok 1945 a Země zažívá krušné časy. Zatímco na místě mimo realitu se sejdou osudy. Jeden z nich řekne, že existují již biliony let a o lidi se starají od jejich počátku, ale stejně mnoho z nich nevěří v jejich existenci. Druhý osud mu řekne, že tomu nevěří. Ten první tedy nabídne sázku. Pokud druhý osud vybere jednoho náhodného člověka a přesvědčí ho o tom, že osudu nelze uniknout, pak vyhrává. Druhý osud řekne, že to nebude problém.
Walter slíbí jeho postaršímu sousedovi, který nemůže moc chodit, že mu uloží jeho náhrdelník, který se v jeho rodině předává po generace, do sejfu. Místo toho si ho dá do kapsy a uteče s ním. Napadne ho, že unikne do cizí země, kde po něm policie už pátrat nebude. Najednou se před ním objeví osud a řekne mu, že nemá cenu se o nic snažit, jelikož svému osudu neunikne. Walter řekne, že to je hloupost a že nikdy těmto blbostem nevěřil.
Druhý osud se vrátí za tím prvním a řekne mu, že přiznává prohru jejich sázky. Pak ale namítá, že ten člověk stejně unikl potrestání. První osud řekne, že né úplně.
Walter se válí v jednom poklidném městečku a říká si, že sem se policie nikdy nedostane a on si bude žít jako král. Podle cedule za ním je vidět, že je právě v japonském městě Hirošima.

4.příběh

Profesor Blank je starý a velice roztržitý a zapomnětlivý. Hledá svoje poznámky a přitom je má v ruce. Je do skladu místo do třídy. Začne vykládat ještě, než všichni dorazí a během výkladu desetkrát zapomene, co vlastně chtěl říct. Vykládá o tom, že jistě na jiných planetách existuje život. Jeden ze studentů se ho zeptá, jak si může být tak jistý. On řekne, že na to už zapomněl. Když jde domů, tak nad tím přemýšlí. V tom za ním přistane vesmírná loď, ze které vyběhne několik mimozemšťanů. Ti ho vezmou na svou loď a řeknou, že před lety poslali na zemi špeha. Až pozdě jim ale došlo, že neměli posílat tak zapomnětlivého. V tom Blažkovi dojde, že on ví, o životě na jiných planetách, jelikož sám z jiné pochází.

Postavy-

1.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: Victor Marshall, mimozemšťané

2.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: John Bentley, lidé z minulosti

3.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: osudy, Walter Krugg

4.příběh:

Hrdinové: nikdo

Protivníci: nikdo

Ostatní: profesor Blank, studenti, mimozemšťané

Aktualizace - Aktualizovaná složka protivníků v rubrice Uncanny X-Men!!!